Los Angeles, CA

Slovy se nedá popsat, co vše jsem za tento víkend zažila. Tolik splněných snů a úžasných zážitku za 3 dny v Los Angeles. Ze svého 2016 Wish listu jsem si odškrtnula další 3 položky. Sice nestihnu vše, ale většinu hotovou do konce roku mít budu. Zbytek posunu na rok 2017, který budu též trávit v Seattlu.

Čtvrteční den byl hektický. Od 6:30 ráno jsem byla na nohou, sbaleno jsem neměla a pracovní den neutíkal ani trochu. Místo ve 12:30 jsem končila až ve dvě a to jsem hned letěla pro další děcko do školy. To jako na potvoru ztratilo box s obědem a svetr, takže jsme dalších 30 minut lítali po škole sem a tam. Na sbalení kufru mi zbylo 15 minut.

Moje úžasná skoro host máma mě odvezla na vlak a já pak vysedávala ještě další hodinu na letišti a užívala si prostředí, kde lidi běhají z jedné strany na druhou a snaží se stihnout svůj let. Po osmé hodině večer už jsem seděla na svém místě, čekajíc až vyletíme vzhůru do oblak, celá nadšená až vypadneme z upršeného podzimního státu Washington a přistaneme v Californii. Hned po té, co jsem vylezla z letištní haly v Los Angeles jsem dostala facku. Bylo 23:15 a venku nádherných 25 stupňů. S kamarádkou, která svůj rok tráví na druhé straně Ameriky, v Bostonu jsme si zavolaly uber a jely vyzvednout naše pronajaté auto do Venice beach. Následně nás čekal přejezd do Hollywoodu, kde jsme měly zarezervovaný hotel a do postele jsme se dostaly až něco kolem druhé ráno. Budík jsme měly nařízený na krásných 6:30 ráno.

Pátek – Univesal Studios a Halloween Horror Night

Celý víkend byl úžasný, ale pokud bych měla vyzdvihnout jeden den – bude to pátek. Hned ráno jsme vyrazily na snídani a následně směrem k Universal City. Jelikož hotel jsme měly v Hollywoodu, tak cesta nám trvala jen 7 minut.

Navštívila jsem svět Harryho Pottera, projela se na Harry Potter 3D horské dráze (zatím nejlepší zážitek, co se horských drah týče), navštívila městečko Simpsnových – Springfield, ale taky Jurský park nebo světTransformers. Ale opravdu obrovský zážitek bylo tour po všech těch místech, kde se ty filmy doopravdy natáčely. Viděla jsem jak se vytvoří taková povodeň a dokonce jsem i zažila zemětřesení ve stanici metra. Těžko vám všechny pocity, co jsem zažívala popíšu, ale byl to splněný sen. Chvilku jsem dokonce i zadržovala slzy štěstí.

Hned v 5:30 večer jsme vyklouznuly z Universal Studios a opět se vrátily stejným vchodem zpět, protože jsme měly zakoupené lístky i na Halloween Horror Night. A to vám můžu říct, že to teprve byla jízda. Pokud máte rádi horory a rádi se bojíte, tak byste asi těžko jen hledali lepší místo.

Celé Universal Studios se proměnilo. Vzniklo tam několik strašidelných bludišť – my se s kamarádkou rozhodly jít do prvního bludiště, které bylo zaměřené na American Horror Story seriál. Jeden z mých nejoblíbenějších seriálů. Můžu vám říct, že být najednou v domě, kde se vraždilo v první sérii bylo neuvěřitelný. Všechno vypadalo tak reálně! Ze dveří na nás vyskakovaly různé postavy ze seriálu. Já měla v první sérii nejraději blonďatého kluka (Tate) a můžu vám říct, že když na mě vyskočil z tmavého rohu a dal mi nůž pod krk, tak to tak příjemné bylo. Snad jsem tak v životě nekřičela ještě. Proklínala jsem sama sebe, do čeho jsem to zase vlezla.

Následně jsme šly do Krampus bludiště, což je hororový vánoční film, který byl minulý rok v kinech. Film jsem neviděla, ale i tak jsem si bludiště s křikem užila! Navštívili jsme i Texaský masakr motorovou pilou a nebo americké Purge.

Upřímně, jeden z nejlepších večerů v mém životě. Nikdy jsem se tolik nebála, nikdy mě nikdo nehonil po ulici s motorovou pilou nebo nožem u krku. Na každém rohu vyskočila nějaká příšera. Zvlášť mně trvalo dobrý dvě hodiny, než mi opravdu došlo, že to neni reálný a pak to začalo být mírně otravné. Ono, když vás někdo 4 hodiny honí s motorovnou pilou, tak to přestane být sranda, ale chcete tomu dotyčnému jednoduše napálit. I přes to jsme odcházely s úžasným pocitem, že jsem poprvé v životě navštívila Universal studios a zažila pravou hororovou atmosféru.

Sobota – Hollywood Hills

Sobotní den stál také za to. Bylo na čase si splnit další sen. Projížďka na koních po Hollywood hills. A tak jsme se po snídani vydaly na Walk of Fame, kde jsme se úspěšně vyhnuly všem turistům a odtud jsme zamířily do hor na Sunset ranch. Hodinová projížďka ve 35 stupních byla asi větší zátěž pro koně než pro mě, ale i tak to bylo fajn. Výhled na celé Los Angeles, Hollywood sign a i dokonce Grifiith observatoř.  Celá ta hodina utekla strašně rychle a já si uvědomila, že se koním chci věnovat trochu víc a tak už jsem zapsaná na další projížďku u nás v Seattlu. Chtěla bych najít nějakou farmu, kde bych třeba mohla pomáhat výměnou za projížďky.

Hollywood Hills Horsebackriding

Odpoledne jsme strávily jako turisti. Vrátili jsme se zpět na Griffith observatoř, kde jsme potkaly tři kluky z Čech. Bylo fajn slyšet zas rodný jazyk a tak jsme se hned odtamtud vydaly na druhou stranu Los Angeles, do české restaurace. Knedlo zelo vepřo, točené pivo a štrůdl – Po 9 měsících! Úžasná obsluha, skvělá atmosféra, takže pokud už nějakou dobu žijete v Los Angeles nebo jste tam jen na výletě rozhodně doporučuji zajet do Milan’s Grill!

Přežrané jsme se vrátily zpět do Hollywoodu a začly se připravovat na večer, kdy jsme slavily moje a mé nejlepší kamarádky narozeniny. Těžko bych si dokázala představit jak lépe strávit narozeniny a nezbývá mi nic jiného než vymyslet, kde oslavit své 24. narozeniny.

Vaše Marky

This Article Has 1 Comment
  1. Marketa says:

Myslím, že sis užila narozeniny jak se sluší a patří! Bomba fotky 🙂